GothicDating

• 20 mei 2012, 06:25:37 am
  • Welkom, gast
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Het Voorsteltopic  (gelezen 947 keer)

The Wild Rover

• VNV Nation!!
  • Administrator
  • Gothicdating Member
  • Geslacht: Man
  • 1984-04-241
  • Leeftijd: 28
  • GD! Al vanaf Mei 2005
    • Bekijk profiel
    • Gothicdating.nl
Het Voorsteltopic
« Gepost op: 15 mei 2008, 13:41:23 pm »

Hallo nieuwe members!

Of misschien loop je hier al een tijdje rond, en vind je het tijd worden om je voor te stellen!
Om het een klein beetje overzichtelijk te houden, wil ik je vriendelijk verzoeken om je voorsteltopic dezelde naam te geven als je eigen nickname die je hier op het forum gebruikt. Zo blijft het handig om mensen terug te zoeken, en zorgen we er voor dat er niet 100 posts zijn die allemaal "hallo"heten.

Topics die gestart worden met een andere naam zullen door een moderator aangepast worden, om te voorkomen dat de chaos over 10 jaar niet meer te overzien is.
Nieuwe regel is dat ieder voorstel topic een maand na plaatsing op slot zal gaan. Dit om te voorkomen dat mensen gaan reageren op een topic dat er b.v. al een jaar staat, en zo oude koeien uit de sloot worden gehaald.
Mocht je om wat voor reden dan ook je topic weer open willen hebben, door b.v. lange afwezigheid o.i.d., neem dan even contact op met desbetreffende moderator.
Stuur diegene even een pb'tje, met de reden waarom je je topic weer open wilt hebben.
Alvast bedankt voor jullie medewerking! Heel veel plezier en succes op Gothicdating.nl
Mochten er vragen zijn, dan kun je je wenden tot een van onze moderators, op de hoofdpagina van het forum kun je zien welke moderators bij welke rubrieken horen. Zij staan graag klaar om je te helpen. Uiteraard kun je al je vragen ook bij mij kwijt. (Als je het me maar niet te lastig maakt.)

Nogmaals, veel plezier!
Vriendelijke groet,

The Wild Rover.
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2011, 22:43:51 pm door night-revealer »
! Victory not Vengeance !

You're here because of ME! NO? Owwyeah I am sure! Why? Because I started GD! HELL YEAH!

----E-I-S-E-N-F-U-N-K---
Pagina's: [1]   Omhoog