Auteur Topic: Lang geleden.  (gelezen 588 keer)

Offline Tarrant

• GD Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Lang geleden.
« Gepost op: 27 augustus 2016, 21:46:01 pm »
Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest, maar ik heb besloten om toch maar weer eens te komen kijken.
Voornamelijk omdat mijn vriendenkring een beetje klein is geworden.  Anywho...

Mijn echte naam is dus Melissa, ik ben 31 en getrouwd.  Geen kinderen. Ik woon met mijn man, 2 konijnen en 2 hamsters in een leuk flatje. Dat overigens vol hangt/ staat  met  the nightmare before christmas, draken, feeŽn, panda's en filmgerelateerde dingen.  Boeken en dvd's staan er ook genoeg van, want films kijken en lezen zijn mijn grootste hobby's. Verder hou ik van creatieve dingen doen die mijn drukke brein lekker afleiden, want ik heb namelijk ook nog ADD. :) Wat mij brengt bij een probleem wat betreft het maken van nieuwe vrienden. Ik ben ontzettend slecht in 'smalltalk ' zoals ze dat noemen. Ondanks dat is het voor mij toch makkelijker om face to face met mensen te praten dan over de mail of chat ofzo, maar ik zal mijn best doen.

Als ik mensen tenminste niet afgeschrikt heb, lijkt het me leuk om nieuwe vrienden te maken. Ik val best wel mee hoor.  ;) Die 1e bariere is alleen even lastig. 

Vriendelijke groeten, Melissa.
Think them poorest who can be a slave, think them richest who dare to be free

Offline KaiserK

• GD Vampier
  • **
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • mn blog 'n shit
Re: Lang geleden.
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2016, 02:37:41 am »
Welke barriere? en hoe komt het dat je vriendenkring zo is geslonken?

Offline Tarrant

• GD Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2016, 10:38:57 am »
Zoals ik al zei, ik ben niet goed in smalltalk. Ik weet nooit goed wat ik moet zeggen tegen onbekende mensen.
Wat mijn vriendenkring betreft, het waren geen echte vrienden als ze het altijd te druk hebben met ieder ander maar nooit tijd hebben voor jou. En ze je dan laten vallen als je ook eens om aandacht vraagt, omdat ze vinden dat het niet ook van hun kant hoeft te komen.
Beetje lullig dus...

Offline Deathhead

• GD is my one and only!
  • ~ de Orde der Welkomers ~
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 september 2016, 21:08:25 pm »
Het zal waarschijnlijk erg lang geleden zijn, maar welkom terug en leuk dat je ook de weg weer naar GD gevonden hebt.
Het forum is helaas wat uitgestorven, maar hopelijk ga je het hier toch weer naar je zin krijgen.

Omdat we het altijd interessant vinden om te weten wie er achter de naam Tarrant schuil gaat, hierbij een paar welkomstvragen. Een deel heb je denk inmiddels al in je begin post hierboven beantwoord, maar goed.

Hoe oud zou je je voelen als je niet wist hoe oud je nu echt bent?
Waar zou je graag willen leven?
Welk beroep zou je wel eens willen uitoefenen?
Wat doe je allemaal in een vrij weekend?

Wat voor muziek staat er zoal in je CD-collectie/MP3-speler/Spotify-afspeellijst?
Welk eten & drinken mogen ze jou 's nachts voor wakker maken?
Welke series/films/boeken ben je momenteel helemaal aan verslaafd?
Wat voor dieren mogen allemaal bij jou in huis of kamer komen?

Wat voor land zou je nog wel een willen bezoeken?
Welk concert/festival zou je iedereen willen aanraden?
Hoe zie je jezelf over een aantal jaar?
Wat staat er zoal op je wensenlijstje?

Wie verdient er volgens jou een Nobelprijs?
Wat zou per er van jou direct verboden moeten worden?
Waar geloof je in het leven in?
Wat hoop je hier tot slot allemaal te vinden?
Imagination is the only weapon in the battle against Reality

Offline Tarrant

• GD Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2016, 10:22:21 am »
Wow, dat zijn wel erg diepe vragen Deathhead. ;-) Maar ik zal mijn best doen.

Hoe oud zou je je voelen als je niet wist hoe oud je nu echt bent?  - Soms 65 en soms 15.
Waar zou je graag willen leven?                                               - In mijn eigen fantasie
Welk beroep zou je wel eens willen uitoefenen?                          - Grimeur
Wat doe je allemaal in een vrij weekend?                                  - Ik heb een Bioscooppas waar ik erg veel gebruik van maak.

Wat voor muziek staat er zoal in je CD-collectie/MP3-speler/Spotify-afspeellijst?  - Ik heb alles door elkaar staan. Ik hou alleen niet van disco en 
                                                                                                                country. Nederlandstalig en rap heeeeel selectief.
Welk eten & drinken mogen ze jou 's nachts voor wakker maken?                      - Japans, Chinees, Pizza, BBQ
Welke series/films/boeken ben je momenteel helemaal aan verslaafd?               - Ik lees en kijk heel veel, maar nu ben ik Arrow aan het
                                                                                                                bingewatchen
Wat voor dieren mogen allemaal bij jou in huis of kamer komen?                      - Ik heb al 2 konijnen en 2 hamsters, maar honden vind ik ook
                                                                                                                leuk. Katten ben ik helaas allergisch voor, maar anders waren
                                                                                                                die ook welkom hoor.

Wat voor land zou je nog wel een willen bezoeken?                                         - Nieuw-Zeeland, Engeland/Schotland. Ik zou het ook niet erg
                                                                                                                vinden om Ierland en ItaliŽ nog eens te bezoeken.
Welk concert/festival zou je iedereen willen aanraden?                                    - Een van mijn beste concerten ooit was Linkin Park.
Hoe zie je jezelf over een aantal jaar?                                                          - Denk ik nooit over na
Wat staat er zoal op je wensenlijstje?                                                           - Een leuke baan vinden (Het winnende staatslot mag ook;-) )

Wie verdient er volgens jou een Nobelprijs?                                                   - Obama
Wat zou per er van jou direct verboden moeten worden?                                 - Gezeik over 'Kleur' en geaardheid. En herrie voor 9 uur 's
                                                                                                               ochtends
Waar geloof je in het leven in?                                                                    - Geen idee eigenlijk. Ik geloof wel dat er meer is, maar ik heb
                                                                                                               geen religie ofzo.
Wat hoop je hier tot slot allemaal te vinden?                                                 - Vriendschap, leuke gesprekken.

Offline Deathhead

• GD is my one and only!
  • ~ de Orde der Welkomers ~
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 september 2016, 19:28:10 pm »
Sommige vragen zijn inderdaad wat diepgaander dan de standaard vragen van leeftijd, woonplaats, beroep etc in de voorsteltopics.
Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om wat anders over mensen te lezen. En het kan daarnaast ook helpen om nieuwe contacten met de leden hier aan te gaan. Zoals gezegd alleen een beetje jammer dat er weinig mensen meer actief zijn hier.

Maar nog bedankt voor het antwoorden.
Herrie 's morgens vroeg mag inderdaad verboden worden; zeker als je kan uitslapen. ;D
Imagination is the only weapon in the battle against Reality

Offline 1-eye

• GD SuperSpammer
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 02 september 2017, 17:54:09 pm »
Tja, welkom.
Ben ook al een tijdje hier niet geweest maar toch. welkom
tja, wat zal ik er van zeggen?