Auteur Topic: Lonewolf  (gelezen 864 keer)

Lonewolf

• Gast
Lonewolf
« Gepost op: 02 september 2015, 22:28:08 pm »
Ok, dus bij deze zal ik me maar even voorstellen.

Ik ben Lonewolf, de naam kreeg ik tijdens een van mijn eerdere reizen op een indiaans reservaat.
Wat ik hier precies moet schijven is een beetje lastig, ik ben totaal nieuw in de online forum wereld.
Een ding dat ik zeker weet is dat ik niet ben als meesten, na een en ander ben ik al vanaf mijn achttiende ongeveer aan het reizen, af en toe ben ik weer even in Nederland, en binnenkort wil ik het een echte poging geven in Europa te blijven, of in ieder geval een basis te vestigen.
Wat ik ben is denk ik een mix van Biker, Viking, Goth, metalhead, whatever.. ik denk in ieder geval dat ik de eerste pesoon ben die de jungles van zuid amerika aangegaan is zonder zich voor te doen als Indiana Jones, geen backup, geen two way radio, ik, een tent en de jungle, gewoon om te testen of ik dat kon. Ik heb bij keuze geen sociale cirkel, aan de gemiddelde mens met al hun valse beloftes en sociale waarden gebaseerd op wat hun voorgekauwd word heb ik geen behoefte, maar meer en meer vraag ik me toch af of er iemand is die zou passen, vriendschap dat werkelijk een waarde en loyaliteit heeft, en daar voorbij misschien een relatie waar loyaliteit, eerlijkheid, respect, en een werkelijk beeld van de wereld bestaan, een iemand die net als ik het verrekt om te leven hoe het voorgespiegeld word, en van je verlangd word om een perfecte 'blinde' burger te zijn.
Anyway, ik heb ook hier in alle eerlijkheid geen verwachtingen van, maar gezien ik de juiste persoon nog niet tegen ben gekomen dacht ik dit maar eens een kans te geven

Lonewolf
« Laatst bewerkt op: 03 september 2015, 07:53:38 am door quickstepster »

Offline Tybelly

• GD Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw hier
« Reactie #1 Gepost op: 02 september 2015, 22:56:40 pm »
welkom op het forum

Lonewolf

• Gast
Re: Nieuw hier
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2015, 01:12:18 am »
Thanks!

Offline quickstepster

• Barvrouw
  • Moderator
  • GD is my one and only!
  • Geslacht: Vrouw
  • Tot uw dienst!
    • Bekijk profiel
Re: Lonewolf
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2015, 07:56:22 am »
welkom! Tof dat je zoveel rondreist. :) zoek je dan ook steeds werk waar je uitkomt? en wat voor hobbies heb je zoal? :D
Everything can happen with just one look.....

Offline MetalSteven

• GD is my one and only!
  • Geslacht: Man
  • Want Facebook? Just ask ;)
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2015, 11:32:01 am »
welkom 8)
I'm not weird, I'm a limited edition.

I don't try to fit in, I was born to stand out.

"Music, the one and only that will always have my heart and soul. The one and only that I will always enjoy. No matter where in life or what kind of mood, music will always pick me up and fills up my empty soul."

Offline Deathhead

• GD is my one and only!
  • ~ de Orde der Welkomers ~
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 september 2015, 20:50:43 pm »
Welkom en leuk dat je de weg naar GD gevonden hebt. Hierbij natuurlijk ook veel plezier op dit alternatieve forum gewenst.
Omdat we het altijd interessant vinden om te weten wie er achter de naam Lonewolf schuil gaat, hierbij een paar welkomstvragen. :)

Hoe oud zou je je voelen als je niet wist hoe oud je nu echt bent?
Waar zou je graag willen leven?
Welk beroep zou je wel eens willen uitoefenen?
Wat doe je allemaal in een vrij weekend?

Wat voor muziek staat er zoal in je CD-collectie/MP3-speler/Spotify-afspeellijst?
Welk eten & drinken mogen ze jou 's nachts voor wakker maken?
Welke series/films/boeken ben je momenteel helemaal aan verslaafd?
Wat voor dieren mogen allemaal bij jou in huis of kamer komen?

Wat voor land zou je nog wel een willen bezoeken?
Welk concert/festival zou je iedereen willen aanraden?
Hoe zie je jezelf over een aantal jaar?
Wat staat er zoal op je wensenlijstje?

Wie verdient er volgens jou een Nobelprijs?
Wat zou per er van jou direct verboden moeten worden?
Waar geloof je in het leven in?
Wat hoop je hier tot slot allemaal te vinden?
Imagination is the only weapon in the battle against Reality

Lonewolf

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 08 september 2015, 04:30:43 am »
Hallo allemaal.

Sorry voor de late reactie, ik was even een paar dagen onderweg.
Ok, een boel vragen en ik zal zo ongeveer een beetje antwoorden wat ik kan.

Ten eerste de reactie op mijn naam, ik kreeg de naam Lonewolf op een indiaans reservaat waar een sjamaan me 'anders', vond dan meesten, en vroeg of ze me mocht onderwijzen in 'the ways of the ancestors'. dr zit meer aan dat verhaal natuurlijk, maar dat hou ik voor mezelf en evt close friends.

-Wat ik doe op mijn reizen is afhankelijk van waar ik ben, maar heb van alles wel gedaan van hotel werk tot survival gids in de jungles.
-Hoe oud voel ik me zou ik het mij niet herinneren? ik denk misschien zo'n 30, omdat ik nogal eens in extreme situaties zit hou ik mezelf fit en gezond zo goed en kwaad dat gaat tijdens alles, en meestal schatten mensen me ook ongeveer 30.
-Waar ik leef is relatief, zolang ik mijn vrijheid heb ben ik meestal wel tevreden, het zou natuurlijk wel fijn zijn om ergens een thuis basis te hebben, maar dat hoop ik binnenkort op te zetten, en wie weet in de buurt van een speciaal iemand.
-Wat beroep betreft, ik heb van alles wel gedaan, maar ik denk dat the outdoors me het best bevalt, gids, survival teacher, of iets dergelijks.
-Weekends heb ik niet echt in die zin, ik vergeet ook geregeld wat voor dag het is omdat meestal door elkaar loopt, maar zou ik een weekend iets willen doen, dan zou ik het leuk vinden naar een concert te gaan, of een film ofzo, ben geen barhopper, en al net zo min een club persoon, maar zelf gewoon op de bank hangen met netfilx, de juiste persoon en een bak popcorn kunnen genoeg zijn, mijn wensen zijn simpel, en ik denk ook dat geluk alleen in simpliciteit te vinden is wat dat betreft.
-Mijn muziek is zo goed als allemaal Metal, en dat van Metallica tot Epica, Xandria, Kamelot, of zelfs Amon Amarth etc, maar liever dan luisteren speel ik graag gitaar, al heb ik het door reizen etc moeten doen met acoustic.
-Voor eten en drinken word ik niet wakker, maar een favoriet zou zijn de NL versie van chinees eten, en als het lang genoeg geen optie is geweest word zelfs een frikandel een lekkernij.
-Series etc, Legend of the Seeker is een absolute favoriet, ook Supernatural valt daaronder, en de originele serie van Stargate SG1.
-Ik ben gek met dieren, dus daar staat mijn deur sowieso wel voor open.
waar ik nog naartoe wil is denk ik Rusland, of AustraliŽ, misschien ergens in AziŽ, daar ben ik ook nog niet geweest.
-Geen idee welk festival ik aan zou raden, meestal ben ik te ver weg voor die dingen, al zou ik graag gaan, zolang het maar Metal is.
-Mij over een jaar? dat kan ik nog niet voorspellen, ik heb te lang geen motor gereden, dus ik vermoed dat ik tegen die tijd in ieder geval weer in het zadel zit, verder weet ik het nog niet.
-Mijn wenslijst... staat niet echt wat op, wat ik wil ga ik meestal voor net zolang tot het er is, het enige waar ik natuurlijk geen controle over heb zou die ene zijn waar ik echt mijn hart bij kwijt kan, ik geloof nl dat het gros van de mensheid niet echt weet wat echte liefde is, en ik hoop ergens een iemand tegen te komen die echt weet wat vertrouwen, liefde, en loyaliteit betekenen.
-De nobel zou naar mijn idee simpelweg gaan naar dat zeldzame mens die daadwerkelijk een selfless act aangaat zonder erover te moeten denken, en vervolgens de nominatie en fame niet accepteert.
-Wat direct verboden moet worden kan ik niet echt wat op zeggen, mensen doen juist graag wat hun verboden word, dus in mijn ogen is dat dun ijs.
-Wat ik hier hoop te vinden is niets meer dan een likeminded persoon, misschien een goeie vriendschap, misschien die ene juiste persoon waar ik voor door het vuur zou willen. Uiteindelijk denk ik dat ik lid ben geworden omdat ik een diepte mis in de gemiddelde mens, het word allemaal zo oppervlakkig dat wie iemand is niet langer belangrijk is, maar zijn of haar baan en sociale status wel. ik denk dat wat men als menselijkheid ziet zo goed als verloren gaat in de moderne maatschappij, en ik zou graag contact willen met mensen die nog echt aandacht geven aan de kleine dingen, aan de individualiteit van een iemand, en vervolgens daar een waardering voor op kunnen brengen.

Ik hoop dat ik zo de boel een beetje heb beantwoord, ik vind het echt leuk dat er interesse is in wie ik ben en wat ik zoal doe, dus vanuit hier bedank voor de interesse, de hartelijke verwelkoming etc.

Groeten
Lonewolf

Offline Deathhead

• GD is my one and only!
  • ~ de Orde der Welkomers ~
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 08 september 2015, 18:28:33 pm »
Bedankt voor het beantwoorden. :)

Het is altijd wel interessant om wat over nieuwe leden te lezen.
En misschien dat deze welkomstvragen indirect ook bij kunnen dragen aan eventuele nieuwe contacten met gelijk geÔnteresseerden.
Imagination is the only weapon in the battle against Reality

Offline Demetrius

• GD SuperSpammer
  • Viva La Vendetta.
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 september 2015, 19:43:59 pm »
welkom hier :)

what doesn't kill you makes you stronger!

Grab your opportunities by the throat and don't let go.
Last thing you ever want to say is: "What if..."

Lonewolf

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 08 september 2015, 21:09:00 pm »
Thanks Demetrius.

No prob Deathhead, wie weet wat dr nog voor de draad komt door deze site, ik ben wel nieuwsgierig.

Offline DragonVirus

• GD Goeroe
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 09 september 2015, 18:51:08 pm »
Welkom hier, !! :D
There is no winner in a fight with Aikidoka,
only a way of the KI that wil guide you, :)

Lonewolf

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 09 september 2015, 20:28:11 pm »
thanks!

anything