Auteur Topic: Lonewolf  (gelezen 864 keer)

Lonewolf

• Gast
Lonewolf
« Gepost op: 02 september 2015, 22:28:08 pm »
Ok, dus bij deze zal ik me maar even voorstellen.

Ik ben Lonewolf, de naam kreeg ik tijdens een van mijn eerdere reizen op een indiaans reservaat.
Wat ik hier precies moet schijven is een beetje lastig, ik ben totaal nieuw in de online forum wereld.
Een ding dat ik zeker weet is dat ik niet ben als meesten, na een en ander ben ik al vanaf mijn achttiende ongeveer aan het reizen, af en toe ben ik weer even in Nederland, en binnenkort wil ik het een echte poging geven in Europa te blijven, of in ieder geval een basis te vestigen.
Wat ik ben is denk ik een mix van Biker, Viking, Goth, metalhead, whatever.. ik denk in ieder geval dat ik de eerste pesoon ben die de jungles van zuid amerika aangegaan is zonder zich voor te doen als Indiana Jones, geen backup, geen two way radio, ik, een tent en de jungle, gewoon om te testen of ik dat kon. Ik heb bij keuze geen sociale cirkel, aan de gemiddelde mens met al hun valse beloftes en sociale waarden gebaseerd op wat hun voorgekauwd word heb ik geen behoefte, maar meer en meer vraag ik me toch af of er iemand is die zou passen, vriendschap dat werkelijk een waarde en loyaliteit heeft, en daar voorbij misschien een relatie waar loyaliteit, eerlijkheid, respect, en een werkelijk beeld van de wereld bestaan, een iemand die net als ik het verrekt om te leven hoe het voorgespiegeld word, en van je verlangd word om een perfecte 'blinde' burger te zijn.
Anyway, ik heb ook hier in alle eerlijkheid geen verwachtingen van, maar gezien ik de juiste persoon nog niet tegen ben gekomen dacht ik dit maar eens een kans te geven

Lonewolf
« Laatst bewerkt op: 03 september 2015, 07:53:38 am door quickstepster »

Offline Tybelly

• GD Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw hier
« Reactie #1 Gepost op: 02 september 2015, 22:56:40 pm »
welkom op het forum

Lonewolf

• Gast
Re: Nieuw hier